Fluminformation

Har aldrig orkat göra något sånt här ordentligt, men nu fick jag plötsligt lust:

Senaste person som....
- sov i din säng? Vad jag minns så var det bara jag
- såg dig gråta? Hm, var nog ett tag sen någon gjorde det
- fick dig att gråta? J.K Rowling :P
- du gick på bio med? Mamma och lillebror, Harry Potter nummer 5 
- du gick på stan med? Oj, jag har inte varit i stan på flera år känns det som, har jobbat ihjäl mig ju
- skickade ett e-mail till dig? Ibrahim från Turkiet

Senaste...
- låt du hörde? Någon Westlife-depp-låt igårkväll
- film du såg? Staying Alive på TV4
- mat du åt? Frukost, två mackor med ost och jucie
- drog du knarkade? Luft?

Har du någonsin....
- förnekat förintelsen? Aldrig
- följt skilda världar? Nja, jag såg väl några avsnitt, men kan inte påstå att jag följde det
- snott någons mobiltelefon? Aldrig, men blivit av med min egen, men fått tillbaka den
- varit medvetslös? Inte vad jag kommer ihåg? :P Om man inte räknar den där gången i kyrkan för många år sen, Frida kommer nog ihåg det också :/
- hånglat med nån riktigt ful? Antagligen, men har nog förträngt det, haha
- hånglat med fler än 50 personer? På en kväll, nej :P
- gjort nåt riktigt dumt? Vem har inte gjort det?
- gjort nåt du verkligen ångrar? Samvetet gnager på vissa punkter ja, men life goes on
- blivit full på ett släktkalas? Undrar vad familjen skulle säga då?? Haha
- varit full i skolan? Räknas studentfesterna som skola?? Haha :D
- blivit portad från en krog? Anna är en duktig flicka, så nej
- varit otrogen? Nope
- varit full på julafton? Julafton är helig!
- varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Halva dagen i alla fall, haha
- slagit sönder en tv? Min lillebror fick en TV över sig när han var tre år, men tror den höll, vilket inte hans stackars lilla ben gjorde
- önskat att du var det motsatta könet? Hm, nej, tror inte det, men det skulle nog vara intressant, bara för en timme eller så..

- varit gravid? Nope
- fått barn? Svårt om man inte varit gravid
- överdoserat? Nope
- åkt ambulans? Nope
- gjort nåt riktigt olagligt? Nope, eller vad är "riktigt olagligt"? :P
- torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? Haha neeej!! Skulle aldrig komma på tanken!!
- blivit polisanmäld? Nope, inte vad jag vet om i alla fall

- skämts över dina föräldrar? Oh, ja, dagligen.. :P
- skämts över din kompis? Ja, det måste erkännas.. P
- skämts över dig själv? Även där ett ja-svar, vad jag skäms mycket?
- ätit från en papperskorg? Eh, usch, nej!!
- Sagt "Jag älskar dig" och menat det? Ja..
- Bråkat med ditt husdjur? Tror inte det.. Eller jo, när jag var hundvakt förra sommaren bråkade jag med vovven faktiskt. Hon var rätt sur på mig, och jag var sur på henne..

- Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Inte vad jag kommer ihåg
- Varit i Norge? Ja, på en snabbvisit
- Varit i Finland? Nope
- Varit i USA? Nej, hellre åker jag till Canada
- Varit i Kina? Nej, kanske skulle vara intressant, men just nu är det Spanien som gäller, men Turkiet verkar intressant också :P
- Varit i Tyskland? Ja, två gånger tror jag.. München -99, och skolresa genom Lübeck, Hamburg, Berlin och Rostock i 9:an

De senaste 48 timmarna har du....
- gråtit? Någon tår har det kanske kommit
- köpt någonting? Hm, nej, men Erik är fortfarande skyldig mig pengar för bion
- varit sjuk? Snutit mig någon gång kanske, näsan rinner ibland när den känner för det
- sjungit? Ja! Och mest på turkiska :P
- sagt "Jag Älskar Dig"? Nope, men fått höra det
- velat säga till några att du älskar dem? Tror inte det
- träffat någon ny? Skulle man kanske kunna säga, på jobbet är det lätt att man pratar med någon ny varje dag :P
- saknat någon? Saknar kärleken
- kramat någon? Mamma och Erik :D
- kysst någon? Nope, om man inte räknar med pussen på kinden från lillebror :)

Jag har....
- Digitalkamera? Ja, som används hyfsat flitigt emellanåt
- Telefon på rummet? Japp, haft det sen jag sålde jultidningar :D
- Egen dator? Japp, och SKA HA en laptop med mig till Spanien
- Könssjukdom? Nope
- Husdjur? Ja, som inte bor hemma, om man inte räknar med alla dammråttor som huserar runt här
- Bra kompisar? Bekanta kommer, bekanta går, men bra vänner de består

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0