Jippii!!

Tjoho!! Mamma Alv ringde precis! Så nu slipper jag oroa mig för att själv behöva ringa upp. Vi pratade 10 minuter och de verkar verkligen trevliga. Jag längtar så mycket dit nu! Visserligen pratade Mamma Alv fort så det är lite svårt att hänga med henne, speciellt i telefon när täckningen är lite sådär, men det blir säkert bättre när man pratar face to face så att säga. Plus att jag faktiskt vill öva min spanska på riktigt. Jag höll hela tiden på att säga Vale, istället för Okey, men jag lyckades hålla mig ifrån spanskan, ville inte riskera att hon började prata spanska med mig, för då hade det blivit ännu svårare att hänga med.

Barnen hade tydligen fått en radiostyrd bil idag, som de lekte en massa med. Verkar vara fulla med energi, de små liven. Det spritter i hela mig nu. Av spänning och av nervositet. Men det kanske inte är så konstigt. Jag ska faktiakt till Spanien och börja ett helt nytt liv där. Och jag ser fram emot det!

Kommentarer
Postat av: rosflickan

Vad skönt att de äntligen hörde av sig! Och gud vad avundsjuk jag blir för att du har en kille därnere som du kan vara med... lyckos dig =)
kram

2007-08-29 @ 11:23:30
URL: http://tusenrosor.blogg.se
Postat av: Emily

Gud vad bra det låter med allt. :) Jag är lite avis på att du ska till spanien (inte passa barn :p). Fryser redan halvt ihjäl på morgnarna när jag cyklar till skolan.

2007-08-30 @ 15:14:23
URL: http://emsypemsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0