Kontakt

Jag vill ha något att skriva om, men det händer inte så mycket för tillfället.

Jag ska som sagt bo utanför Madrid i en liten håla. 15 minuter från den här hålan ligger en liten stad (jaja, den är är större än min närmsta stad här hemma, men ändå), och 20 km från denna stad ligger en annan liten stad. I denna andra lilla stad bor det en kille. Denna kille skrev jag med på en internationell community förra sommaren, och i början av den här sommaren, när jag började mitt familjeletande, tog jag upp kontakten igen. Då visste jag inte var jag skulle hamna någonstans, eller var han bodde, så det var rätt komiskt att han bodde bara 3,5 mil eller så ifrån där jag ska bo. Han är i alla fall hur charmig som helst, och det känns faktiskt rätt bra att redan ha en kontakt i närheten. Så att jag inte blir helt ensam när jag kommer till Spanien. Jag skrattar alltig halvt ihjäl mig när jag skriver med honom, och om man får tolka hans "hahahahahaha" som man vill, så gissar jag att han har minst lika kul. Behöver jag säga att jag ser fram emot Spanien?

Min familj har dock fortfarande inte hört av sig. Ringer de inte ikväll, så ringer jag nog dem i morgon. Om jag vågar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0