Vilopaus

Jag mår inte så bra. Konstigt blodtryck och hög puls. Pappa doktorn har ordinerat vila. Men kan inte vila. Det går bara inte.

Idag jobbade jag i Kupan (Röda Korsets second hand-butik), kan berätta mer vid ett senare tillfälle på begäran. Var där i 9 timmar, och det var full rulle emellanåt. Vi hade nyöppning och bjöd på rulltårta och kaffe.

För övrigt, jag måste börja planera, eller rättare sagt, få liv i mina planer, inför Spanien. Tiden går fort nu, och innan jag vet ordet av är det i morgon jag ska åka. Så har inte tid att vila. Ge mig lite tid, någon som har lite över?

Kommentarer
Postat av: Emily

Haha, du har väl ändå tid. Du är inte tvungen att jobba eller plugga. Du behöver bara ta tag i dig själv! Visst får du jobba om du vill, men då får du inte klaga över för lite tid. Så mycket som du jobbat i sommar har du faktiskt rätt att vila nu. Så gör nu som pappa säger. ;)Hoppas du mår bättre idag!

2007-08-16 @ 09:30:45
URL: http://emsypemsy.blogg.se
Postat av: Sara

Ja du har ju en månad kvar till att göra ingenting på! Passa på! Sen har du ett år med massa jobbiga ungar kanske;)

2007-08-16 @ 21:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0