Farvälpresent

Jag har precis gjort ett kollage till Luc. Eftersom jag inte har haft någon möjlighet att framkalla några bilder skrev jag helt enkelt ut dem. Som tur är så har familjen färgskrivare, men färgerna börjar ta slut, så någon hög kvalitet belv det tyvärr inte. Och ramen är hemmagjord så det knakar om det, men jag hoppas att hon uppskattar den ändå. Plus att hon ska få lussekatterna ju. Gud, jag kommer sakna henne. I morgon ska jag ha på mig minimalt med smink, eftersom gråtrisken är hyfsat hög. Redan nu när jag tänker på att jag måste klara mig utan henne blir det jobbigt. Här kommer i alla fall en bild på min skapelse.

Lucia

Kommentarer
Postat av: Frida

vad fint :)

2007-12-17 @ 21:40:06
URL: http://underthemoon.blogg.se
Postat av: Sara

Hon ser faktiskt ut så som jag tror Lucia såg ut!:D

2007-12-18 @ 19:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0