Överraskning!

Mina föräldrar kan var rätt mysiga ibland har det visat sig. Det mystiska paketet har nämligen kommit fram och det innehöll:

Två böcker
Pepparkakor
Pepparkakshussats (som var sönder, får väl se om jag lyckas laga den),
Knäckebröd
Ballerinakex
Chokladpudding
Non stop-choklad till pepparkakshuset
Pärlsocker
Två tomtenissar
FRIDA-tidning (inte för att jag saknat att läsa svenskt tonårsskvaller, men kan väl vara kul)
Bomullspads (som finns att köpa på Carrefour, men är billigare hemifrån)
KRAM-pin från Röda Korsets Kram-kampanj
Tå kakor Marabou mjölkchoklad (vill ni verkligen att jag ska äta så mycket onyttigt?)
och sist men störst: Min vinterjacka.

Jag måste säga att det var bra timing. Vi ska ut ikväll i Alcalá för att säga hej då till Luc, eftersom det är hennes sista helg här. På onsdag åker hon som sagt hem till Tyskland och lämnar mig här. Och det är rätt kallt om nätterna nu, i morse var det fyra minusgrader när jag och Mamma Alv väntade på tåget, så kan nog vara bra att ha en ordentlig jacka ikväll.

Tack familjen!!

Kommentarer
Postat av: Mammica

Kul att du uppskattade innehållet! Vi hade hoppats att det skulle ha kommit fram lite tidigare, men det verkar ju som timingen var bra ändå.
Allt onyttigt måste ju inte ätas upp på en gång!Chokladen håller säkert till 2008! Och en ny vinterjacka insåg vi att du nog inte kom till skott att köpa, så den gamla kunde göra tjänst lite till.
Tomtarna heter Alvita och Alvato, om du vill kan du ge dem till deras resp namne i julklapp.

2007-12-14 @ 18:45:05
Postat av: lindaaupair

Vilken harlig familj :D

2007-12-14 @ 21:35:56
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: Sara

Haha det låter smart av di mamma, att du nog inte kommer komma till skott att köpa en ny :P Tur du fick din gamla!:) Kul med massa julmys du fick!!:D

2007-12-16 @ 10:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0