Sevilla, snart

Jag är inte säker på om jag kommer ha tid för en ordentlig uppdaterin den här veckan. I morgon åker vi nämligen till Sevilla, hela högen. Undrar hur det ska gå, fem timmar i en bil, fem personer, varav två under 6 år. Hujedamig. Vi åker tidigt i morgon, vid 7 är det beräknat, om det nu är tidigt. Hemkomstsdagen är söndag, har inte bestämt mig om jag ska släpa med mig min dator eller inte, men tror nästan att den får förbli här hemma. Jag tror nog jag kan klara mig utan den, men fördelen är att då har jag något jag kan pyssla med om jag råkar få urtrist någon stund. Fast å andra sidan, jag skulle ju kunna ta med mig en bok också. Har två stycken med mig som jag inte läst ut ännu. Så, det blir det nog. Om ingen har några andra invändningar?

Jag ska packa lite nu, vet inte riktigt hur mycket jag ska ha med, det är ju bara fyra små ynkliga dagar, och dessutom har jag ju inte överdrivet många klädesplagg jag kan välja mellan. Så lär gå rätt fort att slänga ihop en väska. Om jag får tid över senare ikväll ska jag se om jag kan slänga ihop ett till blogginlägg också, men det lovar jag ingenting om. Om jag inte lyckas göra det återkommer jag antagligen på söndag eller måndag, eventuellt tidigare om jag lånar deras dator i Sevilla. Vi får se, vi får se. Trevlig helg, om jag inte skriver mer!

Kommentarer
Postat av: B

En bok är bra, fungerar utan elektricitet och kraschar inte. Och liten risk för virus. Ha det bra!

2007-12-06 @ 18:15:35
Postat av: Emily

Med tanke på att allt du äger och har får plats i en resväska (ungefär) så borde det inte vara jättevsårt. Glöm inte chokladen bara!! ;)

2007-12-07 @ 20:06:27
URL: http://emsypemsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0