Sista dagen med Luc

Jag gav Luc sina presenter idag, och tror att hon faktiskt gillade det. Plus att hon älskade mina pepparkakor jag hade med också. Efter skolan hade vi en liten fiesta i klassrummet med godis, kakor, chips och läsk och alkoholfritt vin som var jättegott. Dessutom drog jag upp Manu till klassrummet, eftersom han skulle få sina lussekatter han också, så han fick se min klass samtidigt, eller det som är kvar av den nu.

Efter att vi sagt hej då till Manu, jag kommer inte träffa honom förrän efter jul nu, gick jag och Luc runt i regnet i Alcalá. Visserligen regnade det inte mycket, men som Luc sa, Spanien gråter för att hon ska lämna landet. I morgon åker hon iväg, och vi kommer inte träffas på ett bra tag. Möjligtvis kommer hon tillbaka till Spanien en sväng i vår, och jag vill åka till Tyskland och hälsa på henne där.

Det kommer bli tre jobbiga dagar i skolan utan henne nu, men hoppas det går fort så att jag kan komma hem och komma på andra tankar. Det skulle förresten behövas av andra anledningar också. Fast samtidigt skulle jag vilja stanna, snacka om splittrade tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0