Torsdag

Jag kom nyss hem från Alcalá. Spenderade en timme med Manu, behöver jag säga att det var trevligt? Det kan dessutom vara första torsdagen vi träffas, eftersom det alltid annars brukar vara på tisdagar. Och speciellt bra var det ju idag, efter som vi tog tåget tillsammans, även om jag bara åkte halva vägen till Guadalajara, eftersom min bil stod och väntade på mig vid en av stationerna. I vanliga fall åker ju jag buss åt mitt håll, och han tåg åt sitt, men idag höll vi alltså extra långt sällskap.

Testen idag gick nog faktiskt bättre än jag vågat hoppas på. Men det får vi se i morgon. Nu ska jag bara vänta på att mitt mystiska paket kommer, och under tiden ska jag titta på min Älskade Father Ted. Oh, my, den serien är verkligen helt underbar. Jag fick låna Manus egna skivor i tisdags, så nu är jag redan inne på säsong nummer två. Helt, helt underbart att kunna skratta! För ska sanningen fram är jag inte speciellt glad för tillfället. Nästa vecka åker Luc tillbaka till Tyskland, och jag kommer verkligen sakna henne. Kommer vara urtrist utan henne här. Och sen i februari sticker Manu till Australien. Alla bara lämnar mig här kvar! Visserligen ska jag ju också hem över jul, men jag måste ju komma tillbaka. Det kommer nog bli svårt när jag vet vad som väntar. Men, men, vi får väl se hur det går med alltihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0