Bara jobb, jobb och jobb

Egentligen har det inte hänt så mycket, men jag kände för att skapa ett nytt litet inlägg ändå.

Nu är ju flyget som sagt bokat, onsdagen den 12:e september är det som gäller (för den som inte lyckades lista ut det i förra inlägget), men än kan inte förberedelserna påbörjas riktigt. Först måste jag klara av mina veckor på mitt avskyvärda jobb. Förra veckan jobbade jag sammanlagt ca 53,5 timmar, och var på jobbet ca 58. Än så länge har det sett ut så här:

Måndag: 10.00-00.00 (HEMSKT!! 14 j*vla timmar på jobbet!!)
Tisdag: 13.00-22.00 (Vi klarade oss på våra 8 jobbtimmar, WOW!)
Onsdag: 13.00-22.30 (Jag smet ifrån, eller så här var det, jag packar bara landstingssaker, och det var bara kommun kvar. Jag kan inte kommun, men jag försökte hjälpa till i en timme, men sen åkte jag hem, de klarade sig bra utan mig.)
Torsdag: 11.00-? (Antagligen 20.00, för vi måste ha 11 timmars ledigt mellan varje pass.)
Fredag: 7.00-? (Antagligen 16.00-17.00, vi vill inte jobba över på fredagar)

Det kan tilläggas (om jag inte gjort det tidigare) att de riktiga jobbtiderna det är meningen att vi ska ha är 7.00-16.00, yeah right att det har funkat på sista tiden.

Nu ska jag göra mig i ordning så jag får lite sömn innan morgondagen. Måste åka inom Konsum innan jobbet och köpa mer choklad. Jag har råkat bli chokladberoende på jobbet, illa, men det fungerar som belöning. Utan chokladen finns ingen motivation till att jobba (förutom lönen (som inte kommer förrän i augusti!!)). Så, därför ska jag köpa lite gottis imorgon. :)

Vill börja planera för Spanien!! Längtar efter det, speciellt när man tvingas jobba ihjäl sig först. Har inget liv för tillfället, all min vakna tid ägnas åt jobbet. Suck för det..

Kommentarer
Postat av: Frida

vad kul med turkiska=) .. du måste lära mig lite sen ^^ .. så ska jag försöka lära mig lite rumänska medans du är borta. Jag kan redan fråga "hur mår du" och svara "Bra" xD haha.. är dock osäker på stavningen.

2007-07-19 @ 22:16:39
URL: http://underthemoon.blogg.se
Postat av: Teach your children well

2007-07-23 @ 11:54:51
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=p6pphVs8bF0

2007-07-23 @ 11:59:09
Postat av: Uno, dos, tres

And you, of tender years,
Can`t know the fears that your elders grew by
And so please help them with your youth,
They seek the truth before they can die
Teach your parents well,
Their children`s hell will slowly go by
And feed them on your dreams,
The one they pick?s, the one you`ll know by
Don`t you ever ask them why,
If they told you, you would cry,
So just look at them and sigh
And know they love you

2007-07-23 @ 12:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0