Far och flyg

Dagen idag har till stösta delen ägnats åt att kolla upp flygplanspriser. På www.flygstolen.se kan man få upp jämförelser, och lilla onödiga jag har fört över allting till Excell så jag ska kunna jämföra ännu mer. Tyvärr går de billigaste planen från Köpenhamn (har kollat på Köpenhamn, Malmö och Göteborg. Göteborg hade varit allra bäst, Malmö god tvåa, och Köpenhamn princip onödigt att kolla på), och de billigaste planen från Göteborg mellanlandar en timme i Bryssel. Hade gärna åkt direkt till Madrid, men får se hur det blir. Ska kolla runt ännu mer hade jag tänkt. Men är så trött på alla dessa prisjämförelser hit och dit. Vill bara boka nu, så jag kan tänka på allt annat som måste planeras.

Kommentarer
Postat av: rosflickan

Hm jo, det har jag inte tänkt på.. det ska jag kolla upp!
Jämför inte för mycket priser bara. Det gjorde jag, tills min far stoppade mig.. det är tydligen så att ju fler träffar det får, desto större efterfrågan tror de att det är -och därmed höjs priserna. Inte bra :(

2007-07-08 @ 20:39:52
URL: http://tusenrosor.blogg.se
Postat av: Sara

jaa precis!! Det var som när vi sökte på Nice resan, desto fler ggr vi sökte ju dyrare blev den!! :P

2007-07-09 @ 07:44:19
Postat av: Emily

Passa dig för att mellanlanda. Det är då väskorna riskerar att försvinna, vilket i ditt fall kan ställa till en del problem.

2007-07-13 @ 12:56:10
URL: http://emsypemsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0