Förberedelserna har börjat

Nu tror jag att jag har ändrat alla mina profiler på alla mina medlemssidor. Jag har lagt till ett stycke som säger ungefär att jag har redan hittat min familj för det här året, och att jag är tillgänglig nästa sommar/höst igen. Jag har också ändrat mina önskemål från Spanien/Australien till endast Australien. Jag har också satt ett kryss i rutorna för att få dagliga uppdateringar om nya familjer. Så jag tror att allt det är klappat och klart. Skälet till varför jag inte tar bort mina konton är att jag vill se om någon skriver till mig, speciellt från Australien. Vem vet, jag kanske kan hitta någon bra familj under året i Spanien. Men sen finns ju risken att jag inte alls är sugen på att au paira mer efter det här, så ingenting kommer bestämmas på ett bra tag i alla fall.

Jag har börjat försöka skriva ner allting som måste köpas, fixas och tas med innan jag åker. Det är trots allt bara två månader kvar nu. Det kommer gå fort. Och jag vill hinna umgås med alla mina nära och kära så mycket som möjligt innan jag åker.

Kommentarer
Postat av: rosflickan

Ja, tiden går snabbt... det där med resväska; kolla upp det med flygbolaget först och främst! Ibland kan de ha flytterbjudanden; alltså att du får ta med extra resväskor om du ska flytta istället för bara åka på semester.. tyvärr får jag bara ha med en resväska när jag åker till Schweiz (British Airways)... vetefan hur jag ska få med allt!

2007-07-08 @ 16:12:47
URL: http://tusenrosor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0