Svar på tal

Efter ännu en kommentar från EmsyPemsy tänkte jag skriva ett inlägg tillägnat nämnda människa. Det gällde nämligen en kommentar om att "du tänker väl inte använda Internet lika mycket i Spanien som här" (fritt citerat eftersom jag är alldeles för lat för att kolla upp det ordentligt just nu) efter att jag skrivit att ett önskemål gällande min framtida au pair-familj. Och mitt svar blir:

Haha, nej, så klart inte! Men att ha tillgång till Internet gör att man känner sig lite mer "fri" än om man måste leta reda på ett Internet-café och betala dyra (?) pengar för att hålla kontakten med Sverige. Så jag kommer förhoppningsvis inte tillbringa lika många timmar framför datorn när jag väl är där. Just nu går ju de flesta av mina datortimmar till att kolla mailen, leta familjer och uppdatera här. Två av tre kommer ju inte direkt vara nödvändiga i Spanien. Möjligtvis i slutet av min tid där, eftersom jag ju planerar att eventuellt åka till Australien efter mina månader vid Medelhavet.

Detta inlägget visar att kommentarer lönar sig, eftersom jag svarar på dem. :) Så kommentera mera!

Kommentarer
Postat av: Emily

Haha, jag känner mig som en viktigt kommentator. :) Tur att du inte tänkt använda datorn så myclet som du gör nu, för då lär du ha blivit kickad eller något. Men det bra att du insett att det inte funkar. Snart dags att hämta jacka. ;)

2007-06-29 @ 12:53:46
URL: http://emsypemsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0