Svenskar i Genève

Det som hänt senast är att strax efter att jag igår kväll skrivit att jag skulle gå och lägga mig, kom det ett litet mail flygande till mig. Det var dock en svensk/belgisk familj som bodde i Frankrike, fast tydligen väldigt nära Genève, som ligger i Schweiz (här var det gratis geografilektion, haha). Så nja, det var rätt lätt att tacka nej faktiskt. Inte för att familjen verkade dålig, utan för att det är ju inte vad jag söker.

Förutom det här har det inte hänt så mycket, men klockan är ju inte speciellt mycket. För övrigt kan tilläggas att jag var uppe till tre inatt, vaknade idag av att jag drömde en av världens läskigaste drömmarna, men funderar på att försöka skriva nått av det. Det är nämligen Dean R. Koontz-stil på det hela. Usch och fy, men kanske kan bli bra. Har ju hela handlingen klar. Bara det jag ville tillägga.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Ja, du skriver alldeles för mycket om ingenting. lägg dig nu!
Kram, Mammica

2007-06-24 @ 22:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0