"There are new profiles..."

Guud, vad jag är uttråkad! Ett enda mail har jag fått än så länge, och det är det dagliga nyhetsbrevet med "There are new profiles corresponding to your criteria" från en av mina sidor. Men det brukar mest vara ointressanta familjer från Frankrike, USA eller Storbritannien. Ibland någon spansk familj, men oftast är de inte intressanta heller.

Så för att göra mitt liv lite mer spännande slängde jag iväg två förfrågningar nyss till två familjer från min favoritsida. Jag gjorde nämligen en liten kupp igår eller förrgår och ändrade min ålder till 19 istället för 18. Jag kommer ju vara 19 när jag åker iväg, och i mitt "Dear Family"-tjafs står det att jag är 18 för tillfället. Skälet till varför jag ändrade åldern är för att då får jag in fler träffar, och fler familjer kan upptäcka mig. Man får väl vara lite smart. De flesta söker nämligen 19 och uppåt i princip, så varför inte utnyttja sin taktiska sida lite grann?

Så nu är det bara att vänta och se om jag får några fler mail idag. Snacka om att stackars lilla jag är rastlös. Halva dagen har gått och jag klättrar på väggarna efter spänning i tillvaron. Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0