Två nej på gång

Det finns egentligen inte mycket att skriva om. Jag vill ha något att skriva om! Jag orkade inte ens uppdatera igår, eftersom det inte kommit något nytt. Inte ens något ointressant. Blä!

Dock har jag fortfarande inte svarat på de två förfrågningar jag fått. Ensamma mamman med två barn, och familjen med fyra pojkar. Men jag tror det blir nej till båda. Ingen är egentligen direkt vad jag söker, och jag vill känna att "det här är vad jag vill ha!". Är jag för kräsen? Äsch, som jag sagt innan, det är en liten stund man ska tillbringa tillsammans under samma tak, och då bör det ju klicka någotsånär mellan oss. Så jag ska nog ta och skicka iväg två nejbrev nu. Tyvärr. Jag vill ju hitta min familj snart.

Kommentarer
Postat av: Emily

Ja, du är kräsen. :P Fast du tänker lite konstigt, även om familjen inte är den typ av familj du söker så kan ni ändå "klicka". Det som inte duger åt dig är ju inte människorna i sig utan snarare var de bor och varifrån de kommer. Säger inte så mycket om personligheten, eller hur? Men du har hela sommaren på sig så var lugn, jag tror att rätt familj dyker upp så småningom. :)

2007-06-28 @ 14:18:06
URL: http://emsypemsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0