Lugn dag

Idag gick jag upp vid 11.15, duschade och åt frukost i min ensamhet. Jag hörde att Pappa Alv var hemma, han var på övervåningen med datorn, men resten var utflugna. Tidagre på dagen hade jag vaknat av att jag hörde ungarna och farmorn där nere. Men efter ett tag blev det tyst och lugnt igen. Så jag fick förmiddagen så gott som ensam. Skönt.

Vi åt lunch för nästan en timme sen och efter det har jag spelat lite bilracing med Alvato på datorn och inte gjort så mycket. Nu rymde jag upp på rummet igen, måste ta tag i mina läxor nu. Det är en del jag måste göra. Ännu en tidiningsartikel som måste läsas och sammanfattas till exempel. Plus en del annat också. Desstuom måste jag städa upp på skrivbordet, det är överfullt med massa papper och cd-skivor nu. Ska se om jag kan fixa in dem i garderoben efter att ha tömt ut Mamma Alvs saker som är där för tillfället.

Kommentarer
Postat av: linda

Tack for svaret :)
Men vad jobbigt det later, ungarna maste ju vara helt utmattade.. eller det kanske beror pa om man vuxit upp med det eller ej..
kram :)

2007-11-11 @ 21:29:35
URL: http://lindaaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0