Månadsavslutning

Nu är ännu en månad avklarad i skolan. Två månader har jag alltså varit där nu, och om man lägger på två veckor till får man min sammanlagda tid i Spanien. Tiden går fort.

Om någon undrar hur det gick för mig på proven kan jag säga att det var svåra prov, och inte mina bästa resultat under de här två månaderna, men trots det lyckades jag med konststycket att få Sobresaliente på hela kursen. Det såg ut så här i betyget:

Gramática
Puntos: 100
Calificación: MH (Matricula de honor)

Composición
Puntos: 96,75
Calificación: SOB (Sobresaliente)

Conversación
Puntos: 98
Calificación: SOB (Sobresaliente)

Kommentarer på detta är att Mig är alldeles för snäll. Visserligen är det jättekul att få 100, men frågan är om jag förtjänar det. SÅ bra är jag ju inte. Och det senaste provet var inte 100%-igt. Visserligen har jag haft 100 på de övriga tre, men borde det inte bli ett medelsnitt av alla fyra? Men jaja, jag ska inte klaga, då kanske han ångrar sig. Visserligen spelar det ingen roll nu, eftersom det var sista dagen med honom som lärare. Sorligt. Kommer sakna honom. På måndag är det Intermedio som gäller, inte Elemental. Läskigt.

Och alltså, jag fick det där diplomet igen, om någon är intresserad. Men december lär jag inte få något för, eftersom jag kommer missa så pass mycket då. Då är jag nämligen i Sverige och latar mig i kylan!

Kommentarer
Postat av: Mammica

Grattis skrytfia!

2007-11-23 @ 16:58:39
Postat av: Linn

Hej Anna!
Nu har det blivit sà att jag tyvärr màste jobba i helgen sà jag kommer inte kunna àka till Madrid.. Tràkigt, men sà är det. Jag ska försöka mig pà att göra pepparkakshus här, men har inte hittat florsocker(till kristyren), har du sett det nàgonstans?
När àker du hem till sverige igen?
Hoppas allt är bra!
Kram

2007-11-23 @ 18:13:10
URL: http://darlingcherry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0