Pinsamt

Nu vågar jag ju aldrig mer säga varifrån jag kommer, så länge jag är kvar i Spanien alltså. 3-0?? Vad fasen hände? Sverige hade inget spel över huvud taget, bara rullade lite boll. Tur jag aldrig gick på matchen. Betala pengar för att förlora är inget kul, fast hade ändå varit rätt skoj att ha varit där. Istället fick jag busa med Alvita halva matchen, hon var på bus-mys-humör så jag prioriterade mest att busa med henne. Bäst att passa på medan hon är på det humöret ju. Och jag missade inte så mycket, stod mest bakom soffan eller satt i den med henne klängandes på mig så kunde se tv:n samtidigt, bara det att koncentrationsnivån inte var på topp. Men jaja, nu är det över. Om ett par dagar har jag glömt bort det, och börjar tjata om hur bra IKEA är och så vidare. Sånt är livet.

Kommentarer
Postat av: Linn

Sorry för den dàliga komunikationen i lördags! Min spanska mobil är inte direkt ny och ibland väljer den att inte visa sms osv. Ha lite dàligt samvete ändà!
Men du missade ju verkligen ingenting pà matchen i alla fall!
Vill du hitta pà nàgot nästa helg? Vi kan bara ses och äta lunch eller middag eller gà ut eller sà? Vad du känner för!
Kram

2007-11-19 @ 11:47:11
URL: http://darlingcherry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0