Car talk

Förresten, jag pratade lite med Pappa Alv innan om barnen i bilen. Som tur är haller han med om att de maste ha bältena pa sig, och att jag gör rätt. Men han verkade lite orolig att jag stannar pa farliga ställen. Vägen är för det mesta bara tvafilig med en fil at varje hall, och inte mycket utrymme till att stanna pa. Men jag har hittat nagra platser man kan göra det pa. Sa han behöver inte oroa sig. Fast jag hoppas saklart att jag inte behöver stanna mer än nödvändigt. De ska banne mig lära sig att ha bältena fastspända!

Idag slapp jag dock hämta dem, eftersom Mamma Alv gör det direkt efter jobbet. Jag skulle tippa pa att de kommer hem ganska snart, sa da blir det väl full rulle här igen. Har varit en ganska slapp fredagskväll hittills. Skrev med Manu pa MSN, skriver med Frida just nu, pluggat lite grann samtidigt (skriva vykort och brev) och ätit en glass. Var sa sugen pa choklad sa tog en glass som ersättning. Vill spara pa mina tva Marabourutor. Ska nog ga ner till mitt rum och ta en liten vilopaus nu. Är rätt trött faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha som i Maraboureklamen :P Hur många rutor behöver du? ;)

2007-10-05 @ 20:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0