Första vingtagen ensam

Strax ska jag flyga iväg. Är grymt nervös, för "flygningen" innebär att jag ska ta bilen, köra in till Alcalá, hitta dit jag har planerat att köra, hitta en parkeringsplats, och sedan hitta Jen och henns rumskompis inne i Alcalá. Behöver jag säga mer än sa? Jag har aldrig kört in till Alcalá innan, och parkeringsplatser brukar vara omöjliga att hitta. Sa kommer bli katastrof. Om jag nu ens hittar in till stan. Fast det tor jag gar bra, men det svara är att hitta Inne i stan. Usch, är nervös!! Fattar inte vad jag har gett mig in pa riktigt. Sa snälla, hoppas att allt gar bra. Uppdatering kommer i morgon om jag fortfarande är vid liv da.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0