Klassöversikt

Jag vet inte om jag har skrivit om mina klasskompisar riktigt ordentligt. Kanske ska göra det, och om jag redan gjort nagot liknande ber jag om ursäkt för upprepningen, jag orkar nämligen inte kolla igenom om jag har gjort det eller inte. Den sista siffran är hur länge de ska stanna fran förra veckans mandag.

Jen, tjej, 26, Tyskland, 1 manad
Luc, tjej, 18, Tyskland, 3 manader
Pet, kille, 25, Holland, 2 manader
Eun, tjej, 38, Korea, 6 manader
Kai, "kille", 65+, Japan, vet inte

Vi hade även en annan tjej som kom fran Schweiz, men hon bytte över till medelgruppen isället. Hon var för duktig för oss andra. Jag fattade aldrig varför hon var med oss alls. Men som ni ser kommer jag fa byta kompisar utmed vägen, eftersom jag ska ga i skolan i 8 manader, eller rättare sagt 34 veckor. Lite sorgligt att veta det redan nu, men sa är det i alla fall.

Jag maste snart aka och hämta barnen i skolan. Hoppas de är duktiga sa jag inte behöver framkalla grat idag igen. Plus att jag egentligen borde ha pluggat innan. Sa far nog ta och göra det.

I morgon aker familjen i alla fall till Valencia, och jag är hemma. Jag ska eventuellt till Alcalá pa kvällen, men det beror pa en del saker. Lördag ska jag antagligen till Segovia och sen pa kvällen kanske till Alcalá igen. Men inget är helt hundraprocentigt spikat. Bestämms i morgon. Nu, ett pluggförsök innan jag maste aka!

Kommentarer
Postat av: Emily

Du skulle skrivit gubbe på japanen. :)

2007-10-10 @ 15:56:37
URL: http://emsypemsy.blogg.se
Postat av: Sara

Oj så få ni är i klassen! Och nu ser jag vem Pet är haha :P Läste i fel ordning:P

2007-10-10 @ 17:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0