Kvällsinlägget

Svar pa Saras kommentar: Betalade inte ett cent i inträde pa nagot av ställena, och hängde in jackan pa ställe nummer tva ocksa, även det gratis. Spanien är bättre än Sverige när det gäller det.

För övrigt, jag har visdomständer pa g, och det gör lite halvont. Men känns rätt häftigt att känna ett "hal" och en tand som sticker upp. Jag vet, jag är konstigt, men san är jag. Haha. Dessutom fick jag kramp i foten inatt. Det händer ibland när jag gör nagot speciellt med tarna. Gjorde ont det ocksa.

Familjen är hemma nu, kom hem nyss. Barnen sover, skönt. Det innebär att jag ocksa kan lägga mig i hyfsad tid förhoppnignsvis, om de inte vaknar igen.

I morgon börjar en ny manad i skolan. Det innebär att det antagligen kommer komma ännu mer tillskott i klassen. Hoppas det kommer nagra roliga typer i sa fall. Nu när Jen slutat för att ha sin praktik pa skolan istället, kommer det bli jag, Luc och Pet som umgas mest. Men jag ska försöka fa med Ako ocksa. Aki är lite konstig. Han är säkert snäll egentligen, men tja, det är svart att förklara.

Nu ska jag städa upp mitt rum lite. Har inte orkat göra det. Har haft fönstret öppet hela dagen för att vädra ut röklukten som följde med mig hem. Där är Sverige bättre än Spanien.

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad roligt du verkar ha haft det i helgen! Jag hàller verkligen med dig om skillnaderna mellan sverige och spanien vad gäller uteliv. Röken är verkligen hemsk! Men allt är väldigt mycket billigare:)
Hoppas du fàr en bra start pà veckan!

2007-10-29 @ 10:05:22
URL: http://darlingcherry.blogg.se
Postat av: B

Tomten har varit på posten, hoppas paketet kommer fram i slutet av veckan.

2007-10-29 @ 11:18:19
Postat av: B

Idag tisdag morgon har paketet kommit till Malmö.

2007-10-30 @ 09:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0