Lediga dagen

Jag är lat, nagra kommer känna igen det här inlägget ganska mycket. Haha.
 
Idag är jag ju ledig fran skolan. En slapp dag. Klippt tanaglarna, duschat, tvättat tva tvättar, lagat mat till mig och kollat pa en film. Tror det är det mesta jag gjort. Rätt skönt men en aning trakigt ocksa. Tror jag ska försöka plugga lite snart ocksa, innan jag aker och hämtar barnen.
 
Jag är ju ledig pa fredag ocksa men vet inte hur det blir i helgen. Familjen ska till Valencia och vet inte riktigt om jag kan följa med eller inte. Maste prata med Mamma Alv ikväll. För annars kanske, kanske jag ska till Segovia med skolan. Luc och Jen skulle nog med dit (skolan anordnar utflykter i princip varje helg, tror jag i alla fall) sa hade kanske varit kul om jag kunde följa med ocksa. Om det inte blir nagot Valencia för min del är jag nämligen ensam fran torsdagskväll till söndag. Sa kan ju vara kul om jag har nagot att göra. Fast i och med att bada de tva är tyskor sa känns det som de kommit varandra närmare än jag med dem. Det ska visst börja nagon kanadensisk tjej ocksa. Far väl se vad det är för typ. Men annars känns det nästan lite ensamt. Jag vill ju ocksa ha nagon att umgas med pa helgerna. Familjen är ju helt okej att vara med, det är inte alls det, men vill göra nagot annat ocksa. Inte bara vara här hela tiden. Vill till Alcalá och göra nagot pa helgerna ju!
 
Igar lagade jag extra mycket till lunch, sa att jag kunde spara till nagon annan dag. När det var dags för kvällsmat fanns det dock inget bra färdigt för barnen, sa de fick av det jag gjort. Och de gillade det faktiskt. Det var makaroner blandat med tomatkross, plus att jag stekt paprika och sockerärtor eller bönor eller vad det var. Plus att jag hällde i vanliga ärtor ocksa. Blev rätt okej faktiskt. Hade i oregano ocksa, basilika hittade jag inte, annars hade jag tagit det ocksa.
 
Sa, det far räcka, orkar inte lägga till mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0