Skatt i pizzabak

Oh! Glömde skriva att ikväll "gjorde" jag pizza. Det var tva färdigpizzor, men Mamma Alv tycker att det är sa lite pa dem (och jag haller med), sa hon brukar lägga pa andra saker. Jag la pa ananas och champinjoner pa "min", den vegetariska alltsa, och tonfisk och championjoner pa den andra. Plus extra ost pa bada. När Pappa Alv kom hem var barnen och jag i princip klara med vart ätande, och han sa nagot i stil med (pa engelska):

Inte konstigt att folk vill ha au pairer som du, du är en skatt.

Kändes bra att höra det, att de uppskattar vad jag gör. Och det där med att folk vill ha au pairer som jag kommer fran att tva av föräldrarna jag pratat med i barnens skola (Pappa Osc (pappa till Fil) och Mamma Pat (mamma till Jav) fragade efter Internet-adressen där jag och familjen Alv hittat varandra. För de ville ha en lika trevlig, duktig och snygg au pair som jag. Da är man ju tvungen att ge dem adressen, vem kan mosta att höra att man är guapa (snygg alltsa) liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0