Jag är här

Skriver bara lite snabbt här nu. Har lanat familjens laptop eftersom min egen dog dagen innan jag skulle aka.

Jag mar illa, vilket inte känns jättebra. Kan ha varit en sandwitch jag köpte i Bryssel. Maten jag fick igar gjorde inte saken bättre. Mosad potatis (inte potatismos) med mosade bönor och vinäger, och till det nagot pajliknande med tomatkrossgrejs och champinjoner till det. Plus läsk. Barnen kralade pa golvet och var allmänt busiga och livliga. Och när hela det gigantiska huset bestar av sten och kakel ekar det rätt bra här inne. De pratade spanska hela tiden, sa jag hade lite svart att hänga med om man säger sa. Visserligen pratade förldrarna mest engelska med mig, även om det slank in nagra spanska fraser ocksa.

Mitt bagage är dessutom pa vift. Jättekul!! Träffade visserligen en tjej ifran Canada tack var det, men inte speciellt roligt att inte ha nagot mer än handbagaget med mig för tillfället. Hoppas, hoppas att jag far tillbaka min väska idag.

Nu ska jag ga en runda i samhället här i det fina vädret. Ca 27 grader just nu tror jag det stod. Jag kommer vara ensam här hela dagen, sa vet inte riktigt vad jag ska göra, sa ska som sagt ner och checka läget i byn.

Hoppas att allt blir bra här nere, och att mitt illamaende gar över snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0