Nervös med spritt i ben

Behöver jag säga att jag är nervös idag? Idag är det premiär för Anna-hämta-i-skolan-själv som jag skrev igar. Vaknade innan klockan ringde, och magen var i uppror redan da. Inte sa att jag inte kunde äta, för det kunde jag. Var duktig och stekte ett ägg idag, sa jag far lite proteiner i mig. Tänkte nästan försöka mig pa Saras vego-bugrare idag ocksa. Ska koka dem lääänge, linserna alltsa, sa att de blir fina sma burgare. Fast nej! Jag vet inte om det finns nagot bröd att ha till, aja, i sa fall kan jag ju alltid koka pasta som tillbehör, haha.

Jag vet för övrigt inte riktigt vad jag ska göra idag. Ga runt och vara ett nervvrak för vad som komma skall later inte sa roande direkt. Maste hitta pa nagot. Igar lag jag ute en väldigt kort stund i solen. Hade ingen solkräm till hands, och ville inte bränna mig, sa tog mig bara en snabbis pa översta terassen. Kanske ska försöka sola lite till. Den spanska sommaren är som sagt över i här, men för mig är det fortfarande sommar. Jag menar, vem i Sverige räknar inte 25 grader som sommar?

Jag kanske ska ta en tripp upp pa "berget". Varje gang jag skriver det kommer det dock nagot emellan, sa det har inte blivit av att jag gjort det när jag tänkt det. Sa egentligen borde jag kanske inte skriva det, utan helt enkelt göra det, och skriva om det i efterhand. Kanske är smartare.

Jag saknar min dator med all min musik pa. Istället sjunger jag Twinkle twinkle litte star för mig själv. Lärde Alvato de tva första raderna pa den för ett tag sen. Plus Känn en doft av kärleken fran Lejonkungen. Sag den pa spanska, El Rey León, under tva frukostar eller vad det var. Kan inte pasta att jag forstod jättemycket vad de sa, men eftersom jag sett den x antal ganger innan, sa visste jag ju exakt vad den handlade om. Haha.

Nej, nu orkar jag inte skriva mer för tillfället. Lär aterkomma senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0