Veckan som gått

Det har nu gått lite för många dagar sen jag skrev förra inlägget, men jag har varit alldeles för upptagen. Jag har nämligen gjort en hemsida åt min turkiske vän i Turkiet. Hans mormor framför allt har gjort en hel hög med olika skor och strumpor, som de skulle vilja försöka sälja på Internet. Jag tog på mig jobbet att göra hemsidan åt dem, vilket har varit mycket roligt. Jag har absolut ingen erfarenhet av hemsideskapande, så den är fruktansvärt simpel, men den duger bra. Vill man kan man kolla upp den på http://goto.glocalnet.net/tamam (tamam betyder okej på turkiska, och pappa tyckte det var smidigt att ha det som adress). Men jag vill bara säga det igen, den är väldigt enkel och jag är helt grön på området, så förvänta er inga stordåd direkt.

Vad mer har hänt? I torsdags var jag i stan med Vicky, lite halvstressigt, och jag har fortfarande inte köpt någon resväska!! Katastrofen är snart ett faktum. Men det löser sig, hoppas jag. Jag köpte lite underkläder och Vicky köpte ett linne, så helt bortkastad var inte stunden i stan i alla fall, plus att vi båda hade trevligt sällskap så klart. Haha.

Fredagen spenderades med Sara, myskväll med två filmer, pop corn och prat. Mysnivån var hög. :)

Idag var jag i Ullared och shoppade bort alldeles för mycket pengar. Massa mer underkläder, fem filmer, och lite annat smått och gott inför Spanien. Träffade min lilla Therese också. Var verkligen för länge sen vi träffades, så var skönt att vi kunde ses en stund innan jag sticker iväg till värmen i söder.

Sedan kan det tilläggas, hur fasiken tänker Europa? Eurovision Dance Contest blev ingen hit för Sverige, trots att de var favoriter av de andra paren. Synd att det gick så dåligt när de var så duktiga.

Kommentarer
Postat av: Sara

Emma vill ha såna skor haha!!:P

2007-09-02 @ 08:11:58
Postat av: Emily

Va, finns det en dance contest också? hade jag ingen aning om :P

2007-09-02 @ 22:45:07
URL: http://emsypemsy.blogg.se
Postat av: Emily

Hej!! Jag kan inte öppna din turkiska hemsida. Är adressen fel eller vad är det som inte stämmer? :S

2007-09-03 @ 14:44:39
URL: http://emsypemsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0