Engelskt CV

Nu har jag färdigställt mitt CV på engelska, men ska låta Ren ta en titt på det innan jag skriver ut det. Han vet förhoppningsvis hur man brukar göra CV:n i Australien, även om jag inte är helt säker på det. Men han kan i alla fall läsa och se om det står något konstigt eller om det fattas något.

Jag tycker alltid det är roligt att pilla med sådana saker och försöka få med all nödvändig fakta men på ett snyggt och lättöverskådligt sätt. Så, på måndag skickar jag antagligen iväg det med snigelposten. De hade nämligen ingen mailadress i annonsen, så det blir ett vanligt frimärksbrev.

Sen är det bara att vänta och se om de hör av sig. Australiensisk veterinärsjuksköterska låter rätt bra som merit.

Kommentarer
Postat av: B

No need to hurry! Verkar finnas massor med såna jobb i Australien. Slavjobb kanske? Vore inte Kiwiland trevligare? Vad tror Ren?

2008-04-18 @ 19:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0