Kommentarsvar

Juzze frågade lite frågor för ett par dagar sedan, och här kommer svaren till dig:

Jag befinner mig mitt i Spanien, rättare sagt utanför huvudstaden Madrid, nära en annan stad som heter Alcalá de Henares.

Jag kommer vara kvar här till juni/juli någon gång, har inte bestämt ännu, och problem har uppstått. Mer om det kommer inom kort.

Jag tror inte att familjen påbörjat sitt sökande ännu. Men de kommer antagligen vilja ha någon ny inför nästa läsår. Jag vet andra familjer som också är intresserade av au pairer här i området, men ett bra tips är att bli medlem på en Internetsida eller två. Exempel på sådana är:

www.aupair-world.net
www.aupair-options.com
www.greataupair.com

Min favorit är den första, men de andra kan vara bra att ta en titt på också. Det finns en hel massa andra sidor också, letar man lite så hittar man mycket.

Jag trivs jättebra i den här familjen. Jag har haft jättetur med det, och skulle inte vilja byta bort dem mot någon annan. Jag går i skola på dagarna och även det trivs jag finemang med. Hela Spanien har varit en toppenupplevelse för mig, och jag kommer aldrig ångra mitt val att åka hit. Så jag tycker att om du är intresserad ska du (och alla andra också så klart) verkligen ta chansen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0