Sjuk ännu en gång

Jag mår skit.

Jag har inte skrivit det innan, men min hals har fått sig en släng av ondhet igen. Dvs den gör ont och värker. Nu är även nästan rinnande och den här natten var hemsk också (även om den inte på långa vägar slog min förra superhemska natt), Jag tror jag vaknade minst 10 gånger och tittade på klockan av någon anledning.

Jag frös som en stackars isbit och nu i morse svettades jag istället. Det tyder på att jag haft feber inatt, och inte tror jag att det är bättre nu heller. Kläderna "skaver" och det brukar vara ett tecken på över 38 grader för mig. Dock ska jag ändå till skolan, men blir det inte bättre tar jag bussen hem vid 9.30 eller när den går. Förra gången missade jag ju den eftersom jag tittat på lördag då den går 10.00. Men idag ska jag kolla upp det ordentligt.

För jag mår inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0