Sömn

Jag har precis sovit nästan dubbelt så länge som jag gör en vanlig veckodag. Jag har sovit ca 12 timmar, och under veckorna blir det ca 6,5-7. Igår sov jag ju även 4,5 timmar när jag kom hem efter skolan, så det var lite konstigt att jag lyckades sova så här länge. Det roliga är att jag vaknade vid 6.30 i morse, den tiden jag brukar gå upp, men jag tittade bara på klockan och somnade om. En timme senare vaknade jag igen och gick på toa. Därefter har jag sovit bra, med undantag för när barnen började tjuta och ha sig. De åkte inlines innomhus, och det låter en hel del ska jag be att få tala om.

Trots att jag sovit så pass mycket känner jag mig inte utvilad, och nästan rinner fortfarande och halsen ömmar. Som tur är känner jag inte av något i örat den här gången. När jag kommer ner nu snart, ska nog förresten ta en dusch först, kommer Mamma Alv säkert säga att jag måste ta en till Iboprofen, så då får jag väl göra det.

Jag ska i alla fall försöka ta det lugnt i helgen, så gott det går. För jag vill INTE vara sjuk när vi åker till Sevilla. Det lockar inte det minsta, men får väl se hur det går med det.

Kommentarer
Postat av: Emily

Krya på dig!

2008-04-19 @ 11:28:03
URL: http://emsypemsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0