Söndag

Jag blir så trött på den här bloggen ibland. När jag skulle publicera inlägget hade jag loggats ut. Jippi!

Men i alla fall, jag var i Alcalá en sväng ikväll och träffade Ren. Jag smet iväg en stund, efter att först ha frågat Farmor Alv om det var okej, och det var det. Jag fick stanna hur länge jag ville helt lugnt, inga problem där.

Snart är det middag men jag måste göra mina läxor. Har haft hela helgen på mig men inte gjort ett dyft, illa, illa. Så bäst att sätta lite fart med det.

I förra inlägget skrev jag en massa mer, men nu orkar jag inte göra det. Var säkert inget intressant ändå, bara att när Farföräldrarna Alv är här kommer det massa andra släktingar på köpet, och trots att jag är den som faktiskt bor här på riktigt (förutom barnen) så är det inte jag som håller i trådarna.

Men, men. Nu läxor!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej. Jag har kikat på din blogg ända sen jag bestämde mig för att bli aupair själv :) Det är jättekul att läsa - och nu till saken, jag har just tackat ja till en familj i Spanien, och i augusti så far jag själv. Jag tänkte bara höra om det var något jag borde veta och så :)

Ida

2008-04-15 @ 01:28:19
URL: http://idaclason.bloggie.se
Postat av: Emily

Hehe, som vanligt då... pluggar gör man alltid för sent eller i sista sekunden. :P

2008-04-15 @ 20:25:04
URL: http://emsypemsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0