Bio

Vi fortsatter att ha det bra har. Dottern har haft en kompis som sov over har i natt, sa de tva tog pojkarnas rum, medan pojkarna sov i en baddsoffa och jag hade hela rummet for mig sjalv. Visserligen skulle en snickare komma och fixa en garderob i mitt rum vid 10, sa jag fin ingen sovmorgon anda.

Nagot jag inte berattat innan ar att en kvall for ett tag sedan var jag och barnen plus en annan av dotterns kompisar pa bio inne i stan. Det var utebio under bar himmel, ratt haftigt. Det var vanliga plaststolar och en stor duk och allt kandes lite b, men det var trevligt. Vi sag Wall-E och faktum ar att den var ratt bra. Jag tyckte sa synd om stackaren mest hela tiden, speciellt i borjan, och tur for mig var att de pratade knappt alls, sa att hanga med i spanskan var inga problem, haha.

Nu har jag borjat planera for hur jag ska gora nar jag kommer till Madrid igen. Kommer bli lite rorigt och halvstressigt, for jag vill halsa pa bade Mamma Pat, Familjen Alv och skolan. Men det loser sig sakert, hoppas jag.

Nagot annat jag hoppas pa ar att vi aker in till Cádiz nagon dag, vill garna se den staden ocksa. Men, men, man kan inte fa allt har i varlden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0