Forsta dagarna

Jag far lana familjens dator har, men vill inte utnyttja det allt for ofta, sa vet inte hur ofta jag kommer uppdatera har, men det ar alltsa mojligt att det hander da och da.

Nackdelen med en spansk dator ar som bekant att det inte finns prickar och ringar for att skriva de tre sista bokstaverna, men det ar sant man far ta.

Vadret har ar kanon, sol och varmt hela tiden, och vi bor supernara stranden och har badat i havet (Atlanten) flera ganger. Visserligen ar det ratt starka vagor, sa jag vagar inte ut mig for langt. Dessutom ar jag radd att tappa linserna, men utan dem ser jag inte ett dyft sa battre att ha dem i men att vara forsiktig.

Det finns en stor pool har ocksa och dar ar det mer sakert att bada. Vattnet ar varmare dar ocksa, aven om havsvattnet inte varit jattekallt heller.

Idag ska jag och dottern i familjen rida med tva av hennes kompisar. Ska bli spannande, men jag ar samtidigt lite orolig. Jag ar inte saker pa om de anvander hjalm har, sa jag hoppas hastarna ar snalla. Men det gar sakert bra, dottern har aldrig ridit, sa jag antar att det kommer bli en lugn ridtur.

Nu ska jag nog ta en liten siesta innan vi ska ivag, vill inte heller som sagt utnyttja datorn hela tiden. Inte speciellt bra intryck att bara sitta har, haha. Tjingeling sa lange!

Kommentarer
Postat av: Mammica

Det blev väldigt tyst och tomt här hemma när du hade åkt. Skynda dig hem igen!

Så skönt att höra att du har det bra i den här familjen också. Ridning i Spanien låter lite farligt med tanke på att deras säkerhetstänkande inte är som vårt - hoppas verkligen att de använder hjälm som knäpps fast ordentligt. Ha det så kul!

2008-08-14 @ 19:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0