Ingen stranddag

Idag ar det fruktansvart blasigt har, och man kan inte vara pa stranden for sanden flyger och skadar en. Det ar rent farligt att vistas dar, sa darfor ar poolen oversvammad, men inte av vatten utan av manniskor. Trots att det ar vindigt ar det supervarmt, for blasten kommer innifran landet och det blaser varm luft istallet for kall, som det hade gjort om det kommit fran havet.

Den stackars mamman ar helt slutkord, for vi har haft gaster jatteofta har. Igar var det en familj som ringde klockan halv 1 och sa att de kommer och ater hos oss. Men de har tre barn och de ar inte speciellt omtyckta har, och dessutom hade vi ingen mat till dem. Sa de fick allt fixa sin egen mat och komma senare. Vi at i alla fall middag ute tillsammans, och jag at den godaste efterratt i mitt lif. Chokladbomb hette den, och bestod av en sorts kladdkakemuffins med varm choklad innuti, plus chokladsas utana. Himmelskt gott.

Men i alla fall, mamman har klagar pa att de har inte haft en ordentlig semester, for de har haft gaster sa ofta. Innan jag kom var det tydligen annu varre, och alltid ar det den har familjen som betalar. Tydligen sa har de ratt gott om pengar, och det utnyttjar alla andra. Inte helt ratt. Jag tycker synd om mamman och onskar att hennes semester varit lugnare.

Nu ska jag ratta lite engelskasaker med mellansonen. Det ar kul, men han gillar inte att gora laxor, men vem gor det?


Kommentarer
Postat av: Mammica

Vill också ha chokladbomb!!!

Stackars mamma! Är det ingen i familjen som hjälper henne? Vill inte byta med henne. Men det är ju tur att hon har en aupair i alla fall.

2008-08-27 @ 17:52:52
Postat av: Emily

Hej! Hur länge kommer du att vara kvar i Spanien? Jag visste inte att du skulle till Madrid och vistas där ett tag också. Låter gott med efterrätten! Jag tror jag hade gillat den också! :) Kramar från mig

2008-08-28 @ 23:19:58
URL: http://emsypemsy.blogg.se/
Postat av: Emily

Nu är det dåligt med uppdatering igen!!!! :P Jag vill veta vad som händer på hemmaplan + att du skulle snoka lite åt mig och jag vill veta hur det har gått. ;) Ha det bra! Kom gärna och hälsa på! Pussar

2008-09-08 @ 22:52:52
URL: http://emsypemsy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med Emily! Uppdatera!

Det finns säkert någon som undrar vart du har tagit vägen!

2008-09-25 @ 22:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0