Au pair - Nattning

Gud, jag är så stolt över mig själv just nu. Ingen av Föräldrarna Alv är hemma ännu, men vet ni vad, barnen ligger och sover i sina sängar! Jag lyckades med konststycket att få dem att sussa sött. Så nu tassar jag runt på tå för att inte väcka dem. Och jag var så himlans orolig att Föräldrarna Alv skulle komma hem mitt i det hela och så att säga förstöra min nattning. Allting är så många gånger enklare och lättare när jag är ensam med barnen. Det tror jag alla au pairer håller med mig om. Pluspoäng till mig i vilket fall. Och lite nöjd får jag nog lov att vara efter den här bedriften. Nu hoppas jag bara på att de andra två i hushållet kan komma hem, så att jag också kan lägga mig. Är skittrött så skulle vilja sova jag också.

Kommentarer
Postat av: Frida

Glad alla hjärtans dag Anna =) firar dom det i spanien också? jag hoppas det ^^

2008-02-14 @ 21:45:16
URL: http://underthemoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0