Kommentarsvar

Åh, jag kom precis på att jag glömt att svara på Rebeccas senaste fråga. Alvato fyller 6 år nästa vecka och Alvita fyller 5 i maj.

Och angående boken som förstördes, jag tror Alvita insett hur dumt det var, hon verkar ha fått dåligt samvete över det och gillar inte att prata om det. Jag frågade henne varför hon gjorde det, och hon sa att på den sidan var ju inget skrivet. Men det förklarar inte varför även framsidan fick sig ett klipp. Men aja, inte lönt att bråka om det mer. Det blir inte mer ogjort för det.

Och Rebecca, fråga på du, det tar ett bra tag innan jag tröttnar på att svara, så du kan ställa alla frågor du vill. Frågar man inte får man inte några svar, som de brukade säga på Hjärnkontoret när jag var liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0