Mysteriet på Greveholm

Jag har precis tittat klart på det sista avsnittet av Mysteriet på Greveholm. Julkalendern som alltid blir framröstad som den bästa genom tiderna. Ett tips om man vill göra som jag och ta sig en titt (eller fler än 24 eftersom några var delade i två delar) kan man alltid besöka den där sidan man kan lägga upp massa videor på.

Jag måste erkänna att jag inte kom ihåg alls mycket från den, mer än lite i slutet. Jag var trots allt 8 när den gick, så jag borde väl kommit ihåg mer. Men när det går 11 år mellan gångerna man tittar på den, ja, då får det väl vara okej med minnesluckor emellanåt. Men, den är sannerligen mycket bra och underhållande. Är det något som var bättre förr så var det nog verkligen julkalendrarna.

Nu måste jag i alla fall försöka avsluta mina läxor innan jag kryper till kojs med min huvudvärk som bankar. Fast är rätt trött, så vi får väl se hur bra jag lyckas med den uppgiften.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åå greveholm..nostalgi. aboslut bästa julkalendern!

2008-02-05 @ 10:38:44
URL: http://sandiesandra.blogspot.com
Postat av: Sara

Jag har ett avsnitt kvar!! Och den är såå bra hihi :D

2008-02-05 @ 21:37:12
Postat av: Frida

oj, är det så längesen? :O redan!?

2008-02-05 @ 22:06:35
URL: http://underthemoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0