Sjuk igen

Jag är sjuk. Igen.

Eller något i alla fall. Jag har skrämmande ont i huvudet sedan i morse. Jag fryser och efter att ha kollat tempen i 20 minuter visade termometern på 38,2 grader. Men vilken dålig termometer. Den går jättesakta. 2 minuter, jo visst, då har man ju aldrig feber om man bara väntar 2 ynkliga minuter. När jag stod och väntade på bussen höll jag på att svimma, var tvungen att sätta mig på marken rakt upp och ner. Mådde illa och kände mig som om frukosten skulle hoppa upp vilken sekund som helst. Som tur var gick bussresan hem bra.

Jag ska nog sova en stund hade jag tänkt. Visserligen är städerskan här i huset, men jag tror nog att jag kan sova ändå. Hoppas det blir bättre efter min siesta.

Kommentarer
Postat av: Frida

oj då :P haha, den kostar 35 kr. Har du köpt en ? =)

2008-02-06 @ 17:43:53
URL: http://underthemoon.blogg.se
Postat av: Mammica

Nu är resan bokad! Undersök om det finns något bra hotell centralt till rimligt pris.
Skynda dig att krya på dig!

2008-02-06 @ 20:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0