Valencia, here I come

Hänt idag:

- Varit i skolan (körde med bilen, så kom hem en halvtimme tidigare än vanligt)
- Packat
- Betalat in anmälningsavgift till högskoleprovet i Madrid
- Träffat Farfar Alv
- Fått en bok av samme farfar (The secret, men på spanska, och han har gett mig klara anvisningar om hur jag ska gå till väga med den: Läs tre sidor varje dag. Slå upp alla ord du inte kan. Tänk över vad du har läst. Och sen förhör jag dig på det.)
- Pratat med städerskan en massa, på spanska

Och sen är det nog inte så mycket mer. Nu måste jag sticka iväg till barnens skola, och sen när jag kommer tillbaka med dem åker vi tre, plus Mamma Alv till Valencia. Pappa Alv tar tåget från Madrid för han hade något han var tvungen att göra på universitet. Jag kommer hem på söndag igen, vet inte om jag får möjlighet att skriva under helgen, men tror knappast det. Så, vi ses på söndagkväll eller måndag. Ha en trevlig helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: Mammica

Du glömde en sak:
Pratat med mig på Skype!

2008-02-15 @ 16:17:06
Postat av: Emily

Hejsan!! Nu var det hur länge sedan som helst jag både läste och kommenterade din blogg. Jag vet inte varför. Först fanns det ingen tid, runt jul och innan tentan. Mitt rum är kaos. Mina tankar ägnas till stor del av att försöka reda upp all röra i mitt liv. Läs mitt blogginlägg från ikväll då ser du en del av det som retat mig idag och igår. Först ikväll blev jag ledig på riktigt, utan pojkvän, och bestämmde mig för att läsa ikapp lite. Tyvärr kommer jag inte orka kommentera så mycket på allt gammalt, men det hoppas jag du förstår! Ha en trevlig helg i Valencia! Jag ska bli bättre på att läsa framöver. Jag lovar! Puss puss

2008-02-15 @ 23:46:17
URL: http://emsypemsy.blogg.se
Postat av: Emily

Hej igen! Var inte länge sedan jag kommenterade det här inlägget, emn hittade en kul grej. Tror du skulle gilla det också. Chech my blogg!! ;)

2008-02-16 @ 01:32:38
URL: http://emsypemsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0