Blahiblaha

Kommentar till Mammicas kommentar:

Struktur och ordning finns, det är bara det att i mitt rum är den i form av kaos. Har du inte förstått det än? Men mer tydlig struktur finnes bland annat bland alla mina musikfiler på datorn. DÄR finns det ordning så det räcker och blir över. Så letar man bara tillräckligt noga hittar man en ordningssam liten del av mig också.

Förresten, kan ni begripa att det tog två timmar för Alvita att äta klart lunchen idag? Två timmar!

Mamma Alv ska ensam till Valencia i veckan, och då blir jag och Pappa Alv ensamma med barnen. Det innebär att jag är matfixaren och mammasubstitutet för den tiden som hon är där. Ska bli spännande att se hur bra det går, det lär i alla fall bli rätt hektiskt antagligen.

(Angående rubriken, tja, jag kom inte på något bättre, och eftersom det mest är babbel blir det ju blahiblaha av det hela!)

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, från mormors tidning.. Jag kan mejla ditt horoskop :P

2008-01-08 @ 01:00:52
URL: http://underthemoon.blogg.se
Postat av: linda

Sådär är jag också. Min kära mor klagar på att jag är stökig, men kolla på mapparna "musik" och "bilder" så ser man hur ordningssam jag är... mödrar! :P

2008-01-08 @ 15:09:01
URL: http://angelinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0