Farfar Alv

Jag glömde förresten skriva det här innan, Farfar Alv var här och besökte mig innan. Jag trodde det var städerskan som kom och plingade på, men nehej, det var minsann han.

Han tyckte natlurligtvis att jag skulle proppa i mig massa mediciner, så jag kunde plugga ordentligt. 3 stycken tabletter om dagen var det som gällde. Jo, visst att det kommer inträffa i mitt liv. Den enda medicin jag tar är Panodil mot huvudvärk, sen är jag tveksam till allt annat utöver det.

Och så pratade han om en bok han nämnt innan "The secret". Han sa att jag ska läsa två sidor varje dag och tänka över de två sidorna innan jag fortsätter.

Dessutom frågade han om jag fortfarande inte hade ändrat mina matvanor. Så klart att jag inte har så där hux flux.

Sån är Farfar Alv. Han vet exakt hur saker och ting ska göras, och görs de annorlunda skrattar han bara och säger att det är fel sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0