Grattis till vinsten

Jag har vunnit fyra VIP-biljetter till Grand i Falkenberg nu på lördag. Jippi!! Jag hade varit jätteglad om det inte varit för ett litet problem. Jag är i Spanien. Lite långt att åka över helgen för att festa kanske. Fast hade varit himlans skoj att gå dit, har aldrig varit där, och när man dessutom kommer in gratis hade det varit toppen. Snacka om otur i turen. Jag ska skicka ett mail tillbaka och fråga om jag kan ta ut min vinst i sommar istället. Det funkade förra gången jag vann en liknande grej, fast då gällde det max en månads förskjutning. Inte ett halvår. Men det kan väl vara värt ett försök?

Träffade Manu idag, som förväntat. Det är lustigt, jag vet nästan mer om hans liv än han gör själv. I alla fall hans tågtidtabell. Haha. Vi gick i sakta mak till tågstationen och när vi var en bit ifrån kollade han på klockan. Den var 13.25. Jag frågade när tåget gick och han svarade 13.25. Men då kontrade jag tillbaka med att, nej, går det inte 27? Och jodå, naturligtvis hade Anna rätt. Förvånande om det inte varit så. Det var i alla fall kul att träffa honom igen, och det blir antagligen så i morgon också, eftersom han måste in till universitet och lämna in sin slutuppgift, som han för övrigt är säker på att bli underkänd i, eftersom det fattas 7 sidor till han måste skriva. Något som han påstår är en omöjlig uppgift. Mytologigrejsemojs handlar det tydligen om, borde inte vara så svårt att svamla ihop något om.

Förresten, det är inte mycket som går upp mot mackaroner och quornbullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0