Öde ö

Nu har då Familjen Alv begett sig österut, så här sitter jag i mitt stora hus och njuter av ljudet från tystnaden.

Skolan skulle ha karaokekväll ikväll, jag hade jättegärna gått, eftersom det var SingStar det skulle handla om (jag VISSTE att jag skulle få användning av mina skivor om jag tagit med dem hit!), visserligen på spanska, men det hade säkerligen varit kul ändå. Jen dissade mitt förslag dock (varför är jag inte förvånad?) och själv ville jag ju inte gå. Hade Luc varit här hade saken varit klar för länge sen, vi hade gått dit, och sen gått ut och haft en vild tjejkväll tillsammans. Saknar henne här.

Men i morgon blir det nog Manu som gäller, om ingenting annat skulle inträffa förstås, och då lär jag bli sittande här på min öde ö och ha Father Ted maraton med mig själv som sällskap. Inte för att det är något fel med det, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0