Skoldag

Snart ska jag iväg till skolan. För andra dagen den här veckan. Det blev visst bara måndag och fredag för mig som gällde där. Men jag hade inte haft något emot att stanna hemma en dag till egentligen, men Farfar Alv ska komma hit och kolla på hissen, så då kan jag lika gärna hålla mig borta.

Det lär bli en långt helg, för Mamma Alv ska till Valencia igen och lämnar mig med Pappa Alv ensamma med barnen. Om jag har lite tur kanske de bestämmer sig för att åka till Madrid igen, det hade ju inte varit helt fel faktiskt.

Men nu måste jag skynda mig och göra mig klar för avfärd. Hoppas bara jag överlever dagen. Örat susar och jag hör inget på det. Näsan är röd och rinner. Ögonen är röda och trötta. Men, jag ska till skolan ändå, så det så.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Hoppas att det vänder snart så att du blir bra! Det var ju tur att pappa skickade med dig lite penicillin så att de spanska läkarna förhoppningsvis inte behöver gripa in med sina dunderkurer.
Krya-på-dig-kramar!

2008-01-25 @ 11:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0