Sminkbehov och filmmys

Jag har lyckats förstöra mitt puder, så nu måste jag åka till Body Shop i Madrid snarast, vet inte hur länge mina småflisor som blev kvar av det räcker. Alvita var här och busade med mitt smink, men det var inte hennes fel att den gick sönder. Det var helt och hållet mitt eget. Klumpiga jag.

Pappa Alv gav sig precis iväg för att spela fotboll med barnen. Jag frågade om han ville att jag skulle göra dem sällskap, men han sa nej, så då stannar jag här istället. Även om jag faktiskt hade tyckt det vore trevligt att röra lite på sig. Men, det blir nog en film istället. Och så sköter jag ju hushållet. Startade en diskomgång nyss, och sorterade lite i skafferiet. Allting stod huller om buller, så jag tyckte det var på sin plats med en liten rensning där inne. Hoppas Mamma Alv upptäcker det och blir glad när hon kommer hem.

Nu ska jag väl dra mig neråt då. Till soffan och kolla på Hotel Rwanda. Var inte jättelänge sen jag såg den, och det blir nog tredje gången jag ser den. Tröttnar jag på att veta hur allting ska gå får jag väl byta till någon annan rulle jag har med mig. Tjipp och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0