Tyst

Hm, nu blev jag visst ensam igen. Jag satt och tittade på klipp från Father Ted på Youtube, Manu har missat att fixa ett avsnitt på cd-skivorna, så jag tittar runt och snart har jag nog sett hela avsnittet fast i korta bitar. I alla fall, rätt som det var hörde jag något som kan ha varit "Hasta lugeo Anna", ungefär "Ses sen". Jag lyssnade med headsetet i vänstra örat, och högra är ju inte speciellt fungerande för tillfället. Men nu är det tyst i alla fall, så jag antar att Pappa Alv gick ut en sväng med barnen. Har dock ingen större aning om vart, men han pratade innan idag om att gå och säga tack till de som hjälpte till med hissproblemet. Så kanske är det de ska göra nu.

Jag ska i alla fall fortsätta med min Father Ted och sen kanske jag går ner och fortsätter med min film. Haha. Eller så tar jag upp den och kollar på den här istället. Kanske är smidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0