Gamla minnen

Här sitter jag och kollar på gamla minnen på youtube. Minnen i form av låtar från Melodifestivalen bland annat. Jag kommer visserligen inte ihåg att det var där år 2000 som Hanna sjöng Anropar försvunnen, och inte heller att Martin fick sin hit (Du är så) Yeah Yeah Wow Wow där året innan. Har även tittat på sånt jag omöjligt Kan minnas, eftersom det var innan jag föddes. Som Dansa I Neon med Lena Philipsson 1987. Och så vidare.


Rätt som det var kom jag dock till minnet nummer ett. Visserligen kommer jag inte ihåg när låten var populär eftersom jag bara var 3 år, men några år senare hittade jag ett kasettband i bilen (då var det fortfarande ovanligt med cd-spelar nämligen) och den här låten blev en storfavorit. Den betyder även en hel del i min och Saris vänskap. Det är liksom vår låt, så här kommer en liten hälsning till Sara:


Kommentarer
Postat av: B

Nja, det var inte ovanligt med CD, men bilen (och vi) var lite gammalmodig...

2008-06-22 @ 22:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0