Sjukdom på gång

Jag har sovit jättedåligt inatt, vaknat flera gånger och vridit på mig i sängen mest hela tiden. Min hals gör ont sedan igår, antagligen ett tecken på en förkylning som väntar. Skitkul alltså. Jag är dessutom rädd att jag har feber just nu, kroppen ömmar och jag är seg (även om det sistnämnda kan bero på den dåliga sömnen och att det fortfarande är tidigt enligt mig).

Trots allt detta ska vi allihopa iväg till barnens skola om en halvtimme för att se diplomutdelning i Alvatos judo. Egentligen känner jag mest för att bara krypa ner och sova igen, men diplomutdelningen får första prioritet ändå.

Mamma Alv ska visst stanna hemma hela dagen idag, och Pappa Alv vet jag inte. Det är mycket möjigt att han gör likadant, så där sprack min ensamma vecka ganska rejält. Vi får väl se hur det blir resterande dagar. Nu ska jag ner och äta frukost i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0